رضایت 97 درصدی از کیفیت خدمات رسانی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مراجعین از طریق میز ارتباطات مردمی
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانغربی گفت :طبق گزارش سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت ، این سازمان رضایت 97 درصدی از کیفیت خدمات رسانی و پاسخگویی به مراجعین توسط کارکنان سازمان درقالب میز ارتباطات مردمی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه تسریع در روند خدمت رسانی مهم ترین کارکرد میز ارتباطات مردمی است، تاکید کرد: کاهش هزینهها، صرفهجویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم ازمهمترین مزیتهای دایر کردن میز ارتباطات مردمی است.