• 1404/01/17 - 18:04
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدیدکننده: 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روابط عمومی‌ها مسئله‌محور شوند / تاکید بر استفاده از فناوری‌های نوین

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت : هوش مصنوعی، با بهینه‌سازی فرآیندهای روابط عمومی، کارایی و اثربخشی آن را در دست یابی به اهداف سازمانی افزایش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، سید سجاد حسینی در جلسه شورای اطلاع رسانی بخش کشاورزی استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هوش مصنوعی جایگزینی برای متخصصان روابط عمومی نیست. هوش مصنوعی ابزاری است که می‌تواند برای بهبود عملکرد روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرد، اما در نهایت، متخصصان روابط عمومی هستند که باید تصمیمات استراتژیک را بگیرند و روابط با مخاطبان را مدیریت کنند. حسینی تاکید کرد: با ظهور رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال، نحوه ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان تغییر کرده است. روابط عمومی‌ها با تسلط بر این ابزارها، به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا در این فضای جدید به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند. وی بیان کرد: چارت سازمانی و ساختار مجموعه روابط عمومی ها بر اساس نیازمندی های هر شهرستان بروز رسانی و در دست تدوین است.حسینی ادامه داد: روابط عمومی ها باید مسئله محور باشند و از روش ها و فناوری‌های نوین در انجام وظایف محوله خود استفاده کنند. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه پای صحبت های مدیران روابط عمومی مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی نشست و قول مساعد داد تا تمام توان خود را جهت پیگیری و رفع مشکلات کارکنان روابط عمومی به کارگیرد.
  • گروه خبری : اخبار صفحه اول,اخبار,آرشیو خبری,ارومیه,روابط‌عمومی,سفر معاونین و مدیران
  • کد خبر : 196154
فاطمه جوانمرد
خبرنگار

فاطمه جوانمرد

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید