سرمایه گذاری برای تولید
پنجشنبه ،01 خرداد 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی
  • 1402/10/17 - 13:29
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رضایت 97 درصدی از کیفیت خدمات رسانی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مراجعین از طریق میز ارتباطات مردمی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت :طبق گزارش سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت ، این سازمان رضایت 97 درصدی از کیفیت خدمات رسانی و پاسخگویی به مراجعین توسط کارکنان سازمان درقالب میز ارتباطات مردمی را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، بهرام زینال زاده ، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و عوامل اجرایی در این زمینه، افزود: بر اساس گزارش گیری از سامانه رضایت سنجی کارکنان، تا به امروز گروه نوسازی و تحول اداری با نصب 723 کد QR در سطح استان و گزارش ثبت شده از کارکنان به تعداد یک هزار و 693 مورد و ارسال یک هزار و 426 مورد پیامک مربوط به خدمات رسانی میز ارتباطات مردمی که تداوم دارد، موفق به کسب نمره رضایت مندی 97 درصدی از کیفیت خدمات رسانی شده است.
وی با بیان اینکه تسریع در روند خدمت رسانی مهم ترین کارکرد میز ارتباطات مردمی است، تاکید کرد: کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم ازمهمترین مزیت‌های دایر کردن میز ارتباطات مردمی است.
  • گروه خبری : اخبار صفحه اول,اخبار
  • کد خبر : 57575
کلمات کلیدی
فرزانه  رحیمی
خبرنگار

فرزانه رحیمی

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب