سرمایه گذاری برای تولید
یکشنبه ،04 خرداد 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی
  • 1402/02/31 - 13:24
  • - تعداد بازدید: 3
  • - تعداد بازدیدکننده: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جهاد تبیین و امید افرینی سرلوحه کار روابط عمومی ها باشند

معاون مدیر کل حوزه استاندار  و روابط‌عمومی  استانداری اذربایجان غربی گفت: مسئولان روابط عمومی‌ها جهاد تبیین و امید افرینی را مدنظر داشته و خدمات دولت و نظام را برای مردم بیان کنند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، حجت فیروزبخت در جلسه گرامیداشت هفته روابط عمومی در جمع مسولان و کارکنان روابط عمومی مجموعه جهاد کشاورزی و ادارات تابعه سازمان، ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در حوزه روابط عمومی سازمان ، اظهار کرد: انتظاراتی که از روابط عمومی در سازمان‌ها در ابعاد مختلف کاری مهم وجود دارد، بدون وجود نیروهای شایسته، توانمند و متخصص که با عشق به این حرفه نگاه کنند میسر نخواهد بود. 
فیروزبخت افزود: آذربایجان غربی قطب کشاورزی در کشور است و اقتصاد استان نیز بر محور کشاورزی استوار است و در جهت توسعه کشاورزی پایدار در استان نیز اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در این حوزه به خوبی انجام می گیرد. 
در ادامه این جلسه سعید آبی سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد روابط عمومی سازمان در سال گذشته و سیاستها و برنامه های اجرایی در سال جاری پرداخت.
وی افزود: در راستای امر خطیر اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم در بخش کشاورزی، طی 12ماهه سال 1401 تعداد 582 عنوان خبر مرتبط با بخش کشاورزی در پورتال اطلاع‌رسانی سازمان، 2202 مورد خبر در رسانه‌های آنلاین، 347 خبر در رسانه‌های مکتوب اعم از نشریات محلی، منطقه‌ای و سراسری، تعداد 148 خبر ملی ارسالی از استان در سایت وزارت جهاد کشاورزی منتشر شده است و 4140 پست تلگرامی بارگذاری شده با استقبال و بازدید بیش از 707 هزار نفر از مخاطبان بخش کشاورزی همراه بوده است که بخشی از عملکرد روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال 1401 است.
  • گروه خبری : اخبار صفحه اول,آرشیو خبری,روابط‌عمومی
  • کد خبر : 57064
کلمات کلیدی
فرزانه  رحیمی
خبرنگار

فرزانه رحیمی

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب