سرمایه گذاری برای تولید
شنبه ،03 خرداد 1404
سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی
  • 1402/01/14 - 15:17
  • - تعداد بازدید: 1
  • - تعداد بازدیدکننده: 1
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری 1356 مورد ملاقات مردمی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در سال 1401

مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از برگزاری 1356 مورد ملاقات مردمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، حیدر وقاری افزود: هدف از برگزاری ملاقات‌های مردمی یافتن راه حل مناسب برای مشکلات مردم است.
وقاری بیان کرد: با برگزاری میزهای ارتباطات مردمی در طول سال ، مراجعینی که در مسیر فعالیت خود برای احقاق حقوق خود با موانعی مواجه بودند ،با حضور رییس سازمان و مدیران مربوطه مشکلات آنان بررسی و دستورات لازم جهت برطرف نمودن آنها صادر شد.
وی تاکید کرد : 2200 مورد از طریق سیستم سامد درخواست ها و شکایات مردمی نیز در طول سال 1401 دریافت ، پیگیری و پاسخگویی از طریق این مدیریت انجام گرفته  است .
این مسئول تصریح کرد: بیشترین مشکلات مردم در مراجعات مردمی مربوط به درخواست خرید تراکتور و ادوات کشاورزی و... ، قیمت بالای نهاده های دامی و عدم تخصیص به موقع نهاده ها به تولید کنندگان خوراک دام وطیور، کمبود سهمیه آرد برای نانوایی ها ، درخواست های متعدد مردمی برای استخدام دولتی، تسهیلات کم بهره بانکی جهت خرید دام و خرید تراکتور، واگذاری زمین کشاورزی جهت اجرای طرح کشاورزی و غیر کشاورزی بود.
وی با اشاره به درخواست های مردمی در حوزه اراضی و بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی گفت : درخواست های متعدد مردمی جهت اجرای آبیاری تحت فشار، اختصاص سهمیه آب وبازنگری واصلاح قانون و مقررات مربوط به آبیاری ومجوزهای حفر چاه آب وبرخورد قانونی با چاههای غیر مجاز و همچنین بازنگری و اصلاح قانون ومقررات مجوز ساخت خانه باغ  و تسهیل دراخذ سند زمین کشاورزی و سرعت در اجرای رفع تداخلات اراضی کشاوزی یا ملی در جلسات دیدار مردمی با ریاست سازمان و میز خدمت مطرح شده است.
وقاری با اشاره به مشکلات و چالش های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب تر به ارباب رجوع در میز خدمت اضافه کرد: عدم آشنایی ارباب رجوع به قوانین و مقررات حاکم بر اداره و فر آیند کار اداری که موجب علافی در اتاقهای دستگاه می گردد، کم سوادی ارباب رجوع خصوصاً در روستاها در مراجعه به مراکز خدمات از جمله عللی هست که باعث می شود فرایند کار میز خدمت در سازمان با سرعت بیشتری پیش نرود.
مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد : بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دو سویه و چهره به چهره مردمی است. توجه به خواسته های مشروع و به حق مردم که ولی نعمت هستند و ارتباط مستقیم با آنان و ارائه پاسخ موثر و به موقع به سوالات ارباب رجوع نیز مورد تاکید است.
  • گروه خبری : اخبار,آرشیو خبری,مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
  • کد خبر : 56922
کلمات کلیدی
فرزانه  رحیمی
خبرنگار

فرزانه رحیمی

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب